luni, 10 septembrie 2012

Rugăciunea ultimilor stareţi de la Optina



Doamne, dă-mi să primesc cu linişte sufletească tot ce-mi aduce ziua care începe. Învredniceşte-mă să mă predau cu totul voii Tale sfinte. În fiecare  ceas al acestei zile povăuieşte-mă în toate şi ajută-mă.
Chiar dacă aş primi necazuri şi ennorociri în timpul zilei, învaţă-mă să le primesc cu sufletul liniştit şi cu credinţă tare, că în toate este voia Ta cea sfântă. 
În toate cuvintele şi faptele mele călăuzeşte-mi simţămintele. În toate întâmplările neprevăzute fă să nu uit căa totul este trimis de la Tine. Învaţă-mă să mă port drept şi cu înţelepciune cu toţi fraţii mei, să nu tulbur şi să nu supăr pe nimeni.
Doamne, dă-mi putere să duc greutatea zilei care începe şi toate întâmplările din cursul zilei. Călăuzeşte voinţa mea şi învaţă-mă să mă rog, să cred, să nădăjduiesc, să rabd, să iert şi să iubesc.
Amin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu